Realizacja Zamówienia
1. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia towaru bez wad
2. Termin realizacji zamówienia: przesyłki zamówione do godziny 11-12 wysyłamy w większości tego samego dnia ( dostawa już na następny dzień w 99% przypadków ), po podanej wcześniej godzinie przesyłki nadawane są następnego dnia. W okresie świątecznym zamówienia złożone do 13-14 wysyłamy tego samego dnia !!!
3. W przypadku wyboru przez klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego sprzedawcy.
4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym zamówieniu.
5. Towar dostarczany jest tylko na terytorium Rzeczypospolitej Polski.
6. Towar zakupiony w sklepie dostarczany w zależności od tego jaką metodę dostawy wybrał Kupujący:
a) Za pośrednictwem paczkomatów
b) Za pośrednictwem firmy kurierskiej
Koszt Przesyłki
1. Całe zamówienie jest wysyłane w jednej przesyłce i klient ponosi jeden koszt dostawy.
2. Przy zamówieniach powyżej kwoty 100 zł, koszt przesyłki jest darmowy niezależnie od jej gabarytu (dotyczy tylko wysyłki do paczkomatu).
3. Koszt dostawy jest również zależny od warunków promocyjnych w danym czasie, w przypadku braku promocji "darmowa dostawa" itp obowiązuje cennik zgodny z pkt.4
4. Koszt zamówień poniżej 100 zł kształtuje się następująco:
- Rozmiar paczki "mały" : paczkomat: 12,99 zł
kurier: 17,99 zł
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli
A) jesteś konsumentem
lub
B) jesteś osobą fizyczną, a umowa, którą zawarłeś z nami po 31 grudnia 2020 r. jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego
- co do zasady przysługuje Ci
prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam
oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: sklep@motorozetti.pl
Zwracaną rzecz zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Adama Mickiewicza 18, 55-040 Jaszowice , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie
14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy na zasadach wskazanych w regulaminie zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według Twojej specyfikacji lub służąca zaspokojeniu Twoich zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: sklep@motorozetti.pl lub drogą pocztową na adres ul. Adama Mickiewicza 18, 55-040 Jaszowice.
Jeśli nie jesteś konsumentem, odpowiadamy wobec Ciebie, w granicach prawem dopuszczonych, tylko do wysokości złożonego przez Ciebie zamówienia, w ciągu roku od wydania towaru. Poniższe postanowienia mają zastosowanie do konsumentów.
Wadliwy towar należy wysłać na adres: ul. Adama Mickiewicza 18, 55-040 Jaszowice
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz
zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.